پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

تاتی

8ماهگی وچهار دست و پا راه رفتن

1391/3/31 18:18
نویسنده : مامان پارمیس
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

زمان به سرعت باد می گذرد وتا من به خودم بیام پارمیس

 

 را تو لباس فارغ التحصیلی دانشگاه خواهم دید ، انگار همین چند ...

 

بقیه در ادامه مطلب

زمان به سرعت باد می گذرد وتا من به خودم بیام پارمیس

 را تو لباس فارغ التحصیلی دانشگاه خواهم دید ، انگار همین چند روز 

پیش بود که به دنیا اومد ، ولی الان 8 ماهه شده و وقتی

چهار دست و پا رفتنشو که تازه یاد گرفته رو می بینم منو

به خودم میاره که آری زمان به سرعت باد می گذره !

پارک پرواز

پارک پرواز _ پارمیدا و پارمیس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فافا
15 تیر 91 0:56
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید. عیدتون مبارک عزیزم
مامان سوگل
17 تیر 91 16:55
سلام سلام سلام و هزارتا سلام به دخملی خوشگل خودمون، بابا من نبودم ماشااله چقدر بزرگ شدی عزیزم، مبارک چهار دست و پا رفتنتون باشه خانم خانوما، مامان جونش تبریک میگم بهتون به خاطر نی نی گلتون، ایشالا که راه موفقیت رو با این پاهای قشنگش طی کنه
مامان فافا
24 تیر 91 10:21
سلام عزیزم 8ماهگی دخمل گلمون مبارک باشه عکسا خیلی خوب بودن دست درد نکنه مامانی
مامان آراد
26 تیر 91 18:26
سلام، سایت جالبی دارید لذت بردم از دیدنش و چه دختر قشنگ و نازی دارید خدا نگهدارش باشه، با اجازه لینکتون کردیم، به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان پارمیس
26 تیر 91 19:57
مرسسسسی مامانی فافا فافای عزیزو از طرفم ببوس
مامان پارمیس
26 تیر 91 19:59
سلام ، ممنون عزیزم، بزرگوارید، حتما" عزیزم میام به دیدنتون
مامان اراد
31 تیر 91 23:12
عزیزم چقدر نازه پارمیس جون ملوسه
بهناز مامان نازنین
6 مرداد 91 1:33
سلام عزیزم من پیغامتون رو تو وب ژورنال دنیای نفیس تازه دیدم
مرسی از لطفتون خدا دخملای گلتو برات حفظ کنه

براي هر رديف
من به اين روش كار ميكنم
يك بسته پودر ژله رو با يك ليوان آب جوش مخلوط ميكنم
و خوب هم ميزنم تا ذرات ژله حل بشه
بعد مايع به دست اومده رو نصف ميكنم
به نصف اول نصف ليوان اب سر و به نصف دوم نصف ليوان بستني اب شده اضافه ميكنم
دقت كن
واسه نصف دوم كه ميخواي بستني اضافه كني مايع ژله بايد سرد شده باشه وگرنه بستني ميبره و دون دون ميشه

بعد ژله بستني رو داخل قالب ميريزم و ميذارم داخل فريزر حدود 15 تا 20 دقيقه تا خودش رو بگيره بعد لايه ژله با اب رو ميريزم و به همين ترتيب تا آخر


ممنون عزیزم از وقتی که برایم گذاشتید
بهناز مامان نازنین
6 مرداد 91 1:35
http://shiva-food.blogfa.com/ اینجا هم برو
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 19:15
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تاتی می باشد