پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تاتی

نمایشگاه گل و گیاه

1391/2/20 15:31
نویسنده : مامان پارمیس
841 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه ٢١/٢/٩١ پارمیس خانومو به اتفاق آبجی پارمیداش به نمایشگاه

بین المللی گل وگیاه واقع در بوستان گفتگو بردیم ، وای که چقدر ترافیک بود و

نزدیک بود منصرف شیم ...

بقیه در ادامه مطلب

روز پنج شنبه ٢١/٢/٩١ پارمیس خانومو به اتفاق آبجی پارمیداش به نمایشگاه

بین المللی گل وگیاه واقع در بوستان گفتگو بردیم ، وای که چقدر ترافیک بود و

 نزدیک بود منصرف شیم که بالاخره به هر زحمتی بود از مسیری فرعی خودمان

را رساندیم و در نمایشگاه خودمان را میان انبوهی گل دیدیم که خستگی مان

را فراموش کردیم . 

 در پایین چند تا از عکسهای گرفته شده را تقدیم عزیزانم میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 14:56
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
مامان فافا
27 اردیبهشت 91 19:44
چه عکسای قشنگی....پارمیس عزیز که خودش از هر گلی زیباتره
مامان سوگل
31 اردیبهشت 91 0:44
خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگیست، امیدوارم همیشه مسلح باشی خیلی عکسات قشنگ هستن، مخصوصاً با اون نگاه معصوم و لبخند زیبا مثل فرشته ات
نرگس(مامان ساینا)
31 اردیبهشت 91 12:10
مرسی که به ما سر زدین خانمی لطفا اول واسه پارمیس اسفند دود کن هزار ماشاال.... عین عروسک
مامان پارمیس
31 اردیبهشت 91 12:21
مرسیییییی خاله جون ازطرفم فافای عزیز رو ببوس
مامان پارمیس
31 اردیبهشت 91 12:26
خاله نرگس از شما هم ممنون که ما رو قابل دونستید ساینا جون هم که خودش دل همه رو می بره
مامان پارمیس
31 اردیبهشت 91 12:31
ممنننننون خاله عزیز مامان سوگل عزیز که ماشالله توی تربیت معلومه الگو هست و نمونه
مامان سوگل
1 خرداد 91 0:14
سلام خوبید، وای چقدر این آهنگی که گذاشتید رو وبلاگ پارمیس جون قشنگه، سوگل من هر شب میاد بغلم میگه مامان بریم آهنگ لالایی رو بزار من بخوابم، و خدا شاهده با این آهنگ انقدر آروم میشه و راحت میخوابه، الان دو هفته هستش که وضعمون تو خونه اینجوریه، آخر با اجازتون امروز دانلودش کردم که دیگه راحت براش بزارم، تازه امشب میگه: مامان من اگه بزرگ شدم یعنی قد تو و بابا شدم، بازم من و بغل میکنی و این آهنگ رو میزاری که من آروم بشم و بخوابم؟ گریم گرفت و گفتم آره، ماچم کرده و میگه یعنی واقعاً میشینی رو صندلی و اینجوری من و تو بغلت میگیری و این آهنگ رو میزاری؟ گفتم آره عزیزم، تو اگه پیر هم بشی من باز مامانت هستم و آروم شد و چشماش رو بست و خوابید.
مامان پارمیس
2 خرداد 91 16:06
سلام،خیلی ممنون خوشحال شدم از اینکه سوگل جون از این آهنگ خوشش اومده و همچنین سلیقه ما مثل همه :
مامان خورشید
2 خرداد 91 19:32
سلام عزیزم قربونت برم ماه من خیلی ملوسی منم لینکت می کنم عسلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تاتی می باشد